نماشویی ساختمان در فصل تابستان
نوشته شده توسط : admin

یکی از دغدغه ها و سؤال های که ذهن کافرمایان را می تواند درگیر کند این است که نماشویی در چه فصل هایی از سال می تواند بهتر باشد؟ برای پاسخ به این سؤال باید گفت نماشویی ساختمان در فصل های مختلف می تواند به اجرا در بیاید اما اکثر کارفمایان با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در این فصل و کمتر شدن رفت و آمد مردم این فصل را بهترین زمان برای نماشویی می دانند. در فصل های پاییزی با توجه میزان بارش باران و عوامل جوی دیگر این مشکل که نماشویی ممکن است به خوبی اجرا نشود همیشه ذهن کارفرمایان را درگیر می کند، به همین دلیل است که اکثر کارفرمایان فصل تابستان را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب می کنند. باید گفت فصل تابستان،فصل مناسبی برای نماشویی ساختمان است اما میزان گرمای هوا می تواند کارشناسان نماشویی ساختمان را اذیت کند و آن ها تمرکز کافی را برای هر چه بهتر شدن نتیجه کار نماشویی از دست بدهند. نماشویی ساختمان به دو روش به اجرا در می آید که از جمله این روش ها می توان به روش نرم که برای نماهای کامپوزیتی،ترموود،شیشه مورد استفاده قرار می گیرد اشاره کرد،در این روش از نماشویی ساختمان با تی و ابر و مواد شوینده کم قدرت همچون مواد شوینده چند منظوره و ریکا برای نماشویی این نوع نماها استفاده می شود. روش دیگر نماشویی ساختمان به روش سخت است که برای این نوع نماشویی از دستگاه هایی همچون واتر جت و واتر سند بلاست که پاشش فشار قوی آب به همراه مواد شوینده قوی همچون سیلیس و دیسکلر استفاده می شود. برای اینکه بتوانید بهترین روش نماشویی را برای ساختمان خود انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت و در بهترین فصل آغاز کنید.

 

ملزومات کار نماشویی ساختمان

۱)وجود برق سه فاز در محل نماشویی ساختمان ۲)فشار آب قوی

 

اگر در محل نماشویی ساختمان برق سه فاز وجود نداشت چه باید کرد؟ برای این کار باید از دستگاه های واترجت بنزینی و یا واتر جت ژنراتوری استفاده کرد که نیاز به برق ندارند و عمل نماشویی ساختمان را به خوبی انجام می دهند. این دستگاه ها ۲۵۰bar  فشار دارند و آب را به سطح ساختمان پاشش می کند و تمام لکه های چربی و جرم را از بین می برد و هیچ گونه اثری از آلودگی را بر سطح نمای ساختمان شما بجا نمیگذارد.از دیگر عوامل حائز اهمیت در امر نماشویی ساختمان می توان به صبوری افراد ساکن در  محل ساختمان اشاره کرد زیرا در حین نماشویی ممکن است، سر و صداهایی که ناشی از پاشش آب فشار قوی به سمت نمای ساختمان است، افراد را اذیت کند و یا دستگاه هایی که برای نماشویی ساختمان به کار گرفته می شوند ممکن است برای لحظاتی مانع عبور و مرور ساکنین شود که ما به شما توصیه می کنیم رفت و آمد خود را در مدتی که افراد در حال شستشوی نما هستند کم کنید تا هم تیم اجرائی نماشویی ساختمان به مشکل بر نخورند و هم شما کمتر اذیت شوید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان در فصل تابستان





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: